Camera preferată: o fereastră deschisă către lumea visului și a creației

Camera mea preferată este locul unde mă retrag pentru a mă relaxa, a mă inspira și a mă simți cu adevărat acasă. Este un spațiu personalizat și plin de caracter, care spune o poveste unică. În cele ce urmează, voi împărtăși experiența mea personală și voi dezvălui elementele de mobilier și decorațiuni care fac parte din povestea acestei camere de vis, precum și făuritorul de vise: Favi.ro.

Paleta de culori aleasă cu gândul la mare…

Când intri în camera mea preferată, primele lucruri care îți atrag atenția sunt culorile. Peretele cel mai mare este vopsit într-un albastru ca cerul în zilele însorite de vară, culoare care mă duce cu gândul la marea liniștită și la sentimentele ce îmi inundă inima atunci când o revăd. Această paletă de culori creează o atmosferă relaxantă și adaugă un sentiment de expansiune spațiului. Totuși, ceea ce face această cameră cu adevărat specială sunt elementele alese de mine cu drag.

Biblioteca și o fată care îndrăgește cărțile

Un element central al camerei mele preferate este o bibliotecă impresionantă cu un design modern dar simplist, în stilul norvegian. Această bibliotecă găzduiește nu doar cărți (pe care știi deja că le ador), ci și obiecte personale care îmi amintesc de călătoriile mele și de experiențele cumulate până în prezent alături de cei dragi. Pe rafturi am pus fotografii de familie, suveniruri din locurile în care am călătorit și obiecte de artă care mă inspiră. Este un colț de suflet al camerei mele, unde pot să mă întorc în timp și să retrăiesc amintiri dragi. Este colțul pe care mi l-am dorit cu ardoare din momentul în care am achiziționat locuința.

Sursă foto: Freepick.com

Biroul la care scriu povești…

Un alt element important al acestei camere este un birou frumos, amplasat într-un colț, cu o vedere uimitoare către spațiul verde din spatele blocului. Am avut norocul să găsesc biroul perfect cu ajutorul motorului de căutare Favi.ro. Acest birou este locul unde îmi desfășor activitățile creative, de la scris la pictura pe numere sau chiar la asamblatul puzzle-lor 3D. Am adăugat câteva rafturi de depozitare deasupra biroului pentru a avea la îndemână… cărți, normaaal. Luminile deasupra biroului creează o atmosferă plăcută pentru orele pe care le petrec scriind sau citind.

Cine mă cunoaște bine, știe că dacă am apă, lumină și cărți, mie îmi este de ajuns…

Decorațiunile: accente ale creativității

Totuși, m-am gândit și la ceilalți membri ai familiei și am adăugat căldură și confort camerei cu ajutorul unui covor moale și texturat în nuanțe de maro și crem. Covorul este un element tangibil și îmi oferă o senzație plăcută atunci când mă plimb desculț pe el. În plus, are un model subtil care completează restul elementelor din cameră. Dar are și o surpriză: este un covor cu două fețe, ambele potrivindu-se perfect cu designul camerei mele de vis!

Sursă foto: Favi.ro

Un alt aspect cheie al camerei mele preferate sunt elementele de iluminat. Am optat pentru o lampă suspendată deasupra biroului, cu un design modern și elegant. Aceasta oferă o lumină ambientală plăcută și adaugă o notă puțin sofisticată camerei mele preferate. În plus, am plasat câteva lămpi de perete cu abajururi textile, care aduc un iluminat mai intim și călduros în nopțile lungi de iarnă.

Atmosfera relaxantă a camerei este întregită de câteva perne decorative în culori asortate cu peretele și mobilierul. Acestea nu doar adaugă un confort suplimentar, ci și un stil elegant. Am decis că pernele cu texturi variate aduc puțină profunzime spațiului și pun accentele exact acolo unde este nevoie de ele.

Sursă foto: Favi.ro

Pentru a personaliza și mai mult camera, am adăugat pe un perete un tablou 80 x 100 cm pictat de mine. Este vorba despre pictura pe numere pe care am descoperit-o de curând și care se transformă ușor-ușor în pasiune. Eu m-am gândit că acest tablou aduce o notă de originalitate camerei și este o motivație pentru mine să încerc să fiu creativă în fiecare zi, chiar dacă inspirația mi-o găsesc în creații ale altor artiști precum:

Sursă foto: Unsplash.com

În concluzie, camera mea preferată este un spațiu unic, personalizat și captivant. Culorile, mobilierul, decorațiunile și elementele personale creează o poveste bogată și o atmosferă de vis. Aceasta este camera care mă inspiră și mă face să mă simt cu adevărat acasă. Este locul în care pot să retrăiesc amintiri și să creez noi povești.

*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2023

Un gând despre „Camera preferată: o fereastră deschisă către lumea visului și a creației

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe