Alertă: Haos în casă! Dar nouă ne place echilibrul

Ai crede că haosul în casă poate fi rezultatul lipsei organizării sau al unei săptămâni mai aglomerate. Ei bine, haosul din casa mea are două cauze: nepoțica mea și blănosul familiei, Cocos. Astăzi vreau să-ți povestesc cum reușesc eu „să împac capra și varza”.

Bebeluș vs blănosul familiei: cine câștigă?

Nepoțica mea are 15 luni și, din când în când, își petrece timpul cu mine. În compania noastră își petrece timpul și Cocos, cățelul pufos și foarte energic al familiei. Mi se pare că este o relație super drăguță între ei și aș prefera ca atunci când voi avea un copil să îi ofer bucuria de a trăi în preajma unui animal de companie. Cred că odată cu iubirea față de animale se dezvoltă și responsabilitatea față de ele.

Este un noroc foarte mare că cei doi se înțeleg și se plac.
Mai există și excepții… când se înțeleg ca șoarecele și pisica. Acestea sunt situațiile în care am nevoie de ajutor ca să îi împac.

Este important ca în „lupta” bebeluș vs animal de companie să fie ambii câștigători deoarece îi iubesc pe amândoi și sunt o persoană corectă, pregătită să caut soluții pentru orice situație în care cei doi sunt implicați. Așadar, câștigători trebuie să fie amândoi!

Care sunt soluțiile pentru evitarea haosului?

În familia mea, echilibrul este atins cu ajutorul acestor dispozitive: poarta de siguranță și siguranțele pentru geamuri și uși glisante. Prietenii de la Empria ne ajută să găsim tot felul de dispozitive pe care le folosim ca să preîntâmpinăm haosul care s-ar putea crea din diverse motive.

Un singur cuvânt, o viață liniștită = Empria.

Nepoata mea și Cocos se înțeleg foarte bine în cea mai mare parte a timpului, sunt ambii cuminți și nu fac năzbâtii. Dar există și situații în care:

  • Cocos vrea să urce la etaj și nepoata mea se ia după el, având în cale obstacole și pericole. Soluția este poarta de siguranță montată la baza scărilor, poartă de care nu poate trece niciunul;
  • Nepoata mea încearcă să umble la geam ori să miște din curiozitate ușile glisante iar Cocos devine interesat și din joacă, mi-e teamă să nu îi găsesc pe amândoi pe balcon. Am montat protecțiile și stau fără grijă!

Există multe alte produse care ne ajută să păstrăm un echilibru în familie, să nu avem evenimente neplăcute și să fim relaxați unii în preajma celorlalți.

Tu ce dispozitive folosești ca să echilibrezi balanța bebeluș – animal de companie?

*Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2023

Un gând despre „Alertă: Haos în casă! Dar nouă ne place echilibrul

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe