Activități din carantină

Eu am fost nevoită să îmi petrec 2 luni în izolare. În lunile aprilie și mai am stat acasă: nu am mers la muncă, nu mi-am vizitat părinții, am evitat cât mai mult să merg la cumpărături. Dar, totuși, ce am făcut în aceste două luni? Îți povestesc în acest articol care sper că este sursă de inspirație pentru tine, cel care ești încă nevoit să rămâi acasă.

Ce activități am întreprins eu în carantină?

✔️ Puzzle

Am realizat primul meu puzzle de 1000 de piese. A fost foarte interesant, pe alocuri enervant, dar l-am dus la capăt. A durat 2 luni pentru că nu m-am ocupat de el în fiecare zi 😀. Mi-am dat seama că îmi place foarte mult această activitate deoarece mă ajută să mă calmez și să mă concentrez într-un singur loc pentru mai mult timp.

Recomandare: Fă un puzzle atunci când ești nervos și vrei să te calmezi. Îți distrage atenția de la nervii tăi și este un excelent terapeut.

✔️ #30dayschallenge

Mi-am stabilit o provocare pe care am reușit să o duc la capăt cu un singur „cheat day”. Provocarea aceasta m-a determinat să citesc aproape 1400 de pagini într-o lună. Datorită acestei provocări am avut un scop pentru care a trebuit să muncesc constant – deci aveam o ocupație, eram organizată, nu lăsam să treacă timpul fără folos.

Recomandare: Pentru a-ți forma un nou obicei, îți recomand să-ți stabilești și tu un #30dayschallenge. După o lună de efort constant, vei învăța să faci un lucru nou! ✌️

✔️ Editare fotografii în Photoshop

În această perioadă am început să urmez cursurile gratuite ce m-au ajutat să editez imagini la nivelul de începător. Îmi doream de ceva timp să butonez acest program iar perioada de izolare a fost perfectă pentru exersare.

✔️ Cursuri Atelierul Digital și Udemy

Pe lângă cursurile pentru editarea fotografiilor, atenția mea s-a îndreptat și către alte două platforme. În Atelierul Digital mi-am completat seria de cursuri deja parcurse anul trecut și acum mai trebuie să dau examenul pentru certificare (am picat de două ori deja 😢). În platforma Udemy aveam un curs cumpărat la începutul anului pe care nu reușisem să îl parcurg și am căutat multe alte resurse free.

Recomandare: Profită de timpul liber pentru a învăța un lucru nou sau pentru a-ți aprofunda pasiunile. Pe platforma Udemy găsești cursuri din foarte multe domenii, însă atenție: va trebui să faci tu selecție între ce este bun, interesant și ce nu este pe placul tău. 🌞

✔️ Limba engleză cu Duo

Tot în perioada de izolare am decis să îmi exersez engleza. 😉 A trecut ceva timp de când nu am mai studiat limba engleză în mod constant și ce nu exersez uit. Așadar, mi-am instalat aplicația Duolingo pe telefon și în acest moment am o serie neîntreruptă de 81 de zile. 👊

Recomandare: Cu această aplicație poți învăța oricând o limbă nouă. Este foarte ușor de folosit, este interactivă și free. Profită de orice moment ca să mai înveți ceva nou!

În mare, cam acestea sunt activitățile „care mi-au ținut de urât” în izolare. Sper că și tu ți-ai menținut creierul în mișcare și abia aștept să îmi spui cum ai făcut! 😎

Nu-ți căuta fericirea în curtea altuia, pentru că ea
se ascunde întotdeauna în casa ta – D. W. Jerrold

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe