Tic-tac și #stămacasă

Mi-am dat seama că în această perioadă este mai bine să stau acasă și să mă bucur de avantajele acestei pauze. Indiferent cât de lungă va fi această perioadă, voi încerca să o fructific cum pot mai bine, în avantajul meu. Astăzi am decis să îți povestesc cum mă folosesc de un instrument indispensabil în fiecare zi: tic-tac, tic-tac ⌚.

Cum e acest #stămacasă pentru mine?

Sincer, abia astăzi am împlinit o săptămână de când stau acasă „cu normă întreagă”. Practic, stau într-un apartament în chirie pe care îl numesc „acasă” de vreo 4 ani și mi-e bine. Nu am copii, nu am animale de companie, nu am plante, nu am griji. Doar eu și prietenul meu (care încă mai merge la muncă), gândurile noastre, jocurile noastre, tabieturile noastre.

Recunosc că gândurile acestea sunt scrise la doar o săptămână de pauză. Totuși, eu simt că mai am nevoie de timp ca să mai „rezolv situații” amânate, deci sunt pe cai mari.

Momentan, îmi petrec tot timpul alături de cel mai bun prieten al meu: ceasul. 😍

Tic-tac, tic-tac, timpul trece

Consider că această perioadă poate fi privită cu pozitivism. Eu am luat situația în piept iar după ce am fost trimisă să #stauacasă, am analizat situația. Mi-am zis că aceasta este realitatea mea acum, nu am cum să o schimb dar pot profita de această schimbare (pot folosi acest timp în favoarea mea). Acesta a fost și momentul în care am dat un search pentru ceasuri damă și mi-am găsit prietenul fără de care leneveala ar fi la ea acasă. Comandat și livrat fără probleme!

📍 Încă un search pentru smartwatch vine cât de curând deoarece am nevoie de el pentru a-mi atinge un alt obiectiv: sport acasă! Nu vreau să mă îngraș, vreau chiar să slăbesc și acum nu mai am acea scuză cu „nu am timp, sunt obosită după o zi de muncă”.

Organizare, organizare…

Am ales să port ceasul la mână pentru simplul fapt că doar cu ajutorul lui pot fi organizată. Să ne înțelegem, înainte de a sta acasă nu purtam ceas, mă bazam pe telefon. Dar acum am decis să fac o schimbare: îmi organizez timpul foarte bine astfel încât îmi pot atinge obiectivele în fiecare zi. Deci, ceasul este indispensabil!

…și iar ORGANIZARE

După ce am decis că trebuie să mă organizez, mi-am stabilit câteva obiective, printre care:

  • Cursuri Photoshop: de învățat secretele acestui program atât de folositor în domeniul marketingului;
  • Citit zilnic: de citit zilnic măcar 10 pagini din cărțile din biblioteca mea;
  • Puzzle: de terminat primul meu puzzle de 1000 de piese.

Îmi pregătesc task-uri de pe o zi pe alta și la fiecare task scriu intervalul de timp în care vreau să îl duc la bun sfârșit. Recunosc, sunt încă în perioada de adaptare și din acest motiv nu este totul „ca la caiet”. Dar nu mă dau bătută pentru că am ajutor de nădejde!

De exemplu, mi-am formulat task-urile pentru ziua de marți, ziua mea preferată din săptămână. Sper să reușesc să spăl geamurile și perdelele în timpul alocat 🤞; dar dacă nu reușesc, mă gândesc că voi diminua acel „mic somnic la prânz” pentru a îndeplini task-ul numărul 4 cu succes.

BONUS 👍 Acum folosesc ceasul și în bucătărie: dacă tot e la mâna mea, îl folosesc atunci când gătesc ca să știu exact cât fierb legumele sau pastele. 🍝

Un alt motiv pentru care mă bazez pe ceas este următorul: mă face mai responsabilă și reușește să-mi mențină ritmul de la serviciu. Acest nou stil de viață funcționează pentru mine!

În sfârșit, ideea de bază este următoarea: trebuie să încercăm să ne adaptăm acestei perioade și să găsim modalitați de a transforma totul în avantajul nostru. Eu mi-am găsit un prieten cu care știu că voi face super echipă.

Tu cum te-ai adaptat acestei perioade?

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe