Balsam sau mască pentru păr?

Deunăzi mi s-a terminat balsamul pentru păr. Vei spune: „Vai dar nu puteam trăi fără această informație vitală 😑. Așa și?!” Păi, nu știu de tine, dar eu am fost pusă în fața unei alegeri super dificile ➡️ să cumpăr balsam sau mască de păr (sau ambele)? Și care e diferența între ele? Ia hai să aflăm!

Ce știu eu deja despre balsamul pentru păr?

Știu că îl folosesc mereu de când am fost la un eveniment pentru mirese. Prin intermediul locului de muncă, interacționez des cu tot ce înseamnă nunta (inclusiv participarea la târguri de nunți și la evenimente dedicate viitoarelor mirese). La un astfel de eveniment am aflat cât de important este balsamul pentru păr.

Acesta hrănește părul, îl face mai mătăsos și obedient. De asemenea, este recomandat atunci când urmează ca părul să fie coafat pentru nuntă, de exemplu. Hair-stylistul va reuși să realizeze o coafură mult mai bine structurată și părul nu va fi la fel de extenuat (ca atunci când nu se folosește balsam).

Dar ce face masca de păr? Care e rolul ei și de ce există pe pământ?
Ca să facă doar concurență balsamului pentru păr?

Care este treaba cu masca pentru păr atunci?

Cititnd, am aflat și care este diferența dintre cele balsam și masca de păr. Masca de păr conține ingrediente mai puternice menite să pătrundă în textura firului de păr. În plus, de cele mai multe ori, măștile de păr conțin uleiuri, proteine ce nu se găsesc în balsam. Datorită faptului că are o acțiune mai intensă, masca de păr poate fi considerată tratament pentru păr.

Spre deosebire de balsamul care doar hidratează părul, masca de păr îl hrănește în profunzime și chiar îl tratează dacă este nevoie. Masca de păr va avea nevoie de aproximativ 15 minute pentru a-și face efectul, în timp ce balsamul poate fi eficient și în 2 minute; iar masca se poate aplica și pe rădăcini (aici am văzut că părerile sunt împărțite – eu am văzut numeroase cazuri în care se recomandă ca, de exemplu, măștile făcute în casă să fie aplicate și pe rădăcini).

Ești curios ce am ales să cumpăr până la urmă? 😜

Recunosc, eu am cumpărat pe baza instinctului (pentru că m-am informat pe urmă) și am ales masca pentru păr. Poate fi folosită pe părul umed sau uscat și miroase a nucă de cocos (by the way, ador orice produs ce are miros de nucă de cocos – probabil din acest motiv am și făcut alegerea cu pricina). Desigur, pe baza informațiilor aflate, trebuia să cumpăr și un balsam pentru păr pe lângă această mască sau să învăț să fac diferite măști naturale „in house”.

Acum, la finalul articolului, poți să îmi spui dacă te-au ajutat aceste informații?

… poate te-a ajutat măcar să zâmbești 😊

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe